2015/04/08

Wood you ?

 Po świątecznej przerwie już tylko kilka dni dzieli mnie od kolejnego wyjazdu.  Następny przystanek - Londyn. Zobaczymy jak będzie tym razem. Mam nadzieję, że częściej będę miała okazje na publikowanie nowych postów i lookbook'ów tutaj na blogu, ale nie mam jeszcze aparatu. Pomóżcie mi znaleźć ideał! Może macie jakiś sprawdzony?
A Wielkanoc? Jedzenie...Dużo, za dużo jedzenia (hahaha). Ja upiekłam marchewkowe babeczki (przepis z bloga Czekoladą Utkane) z własnej roboty marchewkami z masy cukrowej. Wyglądają uroczo i przepysznie, nieprawdaż? 
W pierwszy dzień świąt miałam na sobie sukienkę midi z Sinsay'a, którą połączyłam z "za dużym" swetrem mojej mamy, ramoneską i butami 'cutout' z Top Shop'u. Ostatnio zakochałam się w małej biżuterii, a zwłaszcza w delikatnych naszyjnikach. Tu założyłam - zielony z Forever21 i z kółkiem z H&M'u. 
Wiosno, gdzie jesteś?

 After Easter-break I have only few days till another contract in Europe. The next stop - London. We'll see how it's gonna be this time. I hope that I'll find more time to post new pictures and outfits here and on lookbook, but I haven't bought a small camera yet. Help me find a perfect one!
And what about Easter? Food...Much, too much food (hahaha). I baked also some cupcakes (recipe from Czekoladą Utkane) topped with cream and homemade decoration from sugar craft - small carrots. They're looking so cute and delicious, aren't they?
On the first day of holidays I was wearing midi dress from Sinsay with my mom's oversized sweater, leather jacket and 'cutout' boots from Topshop. Lately I fell in love with small jewelry especially delicate necklaces. Here I wore two of them - green one from Forever21 and this round one from H&M. 
Spring, where are you?


recipe from Czekoladą utkane
 mazurek 
 (wearing: Sinsay midi dress, vintage sweater, H&M jacket, Topshop cutout boots, 
Forever21 & H&M necklaces)

+LOOKBOOK
 

Follow on Bloglovin
Instagram

No comments:

Post a Comment