2014/12/10

After 6th December - St. Claus Day

 Pierwszy tydzień grudnia za nami, pierwszy świąteczny (6.12.) poranek również i druga niedziela adwentu. Pozostało 13 dni do Świąt Moi Drodzy. A ten nowy tydzień rozpoczęłam wizytą w Warszawie i mile spędzonym czasem z moim bff. Ja musiałam być na castingu, a zawsze milej spędzić czas z kimś niż cały dzień samemu. Mieliśmy plan iść na lodowisko, ale będąc już pod samym stadionem dostałam wiadomość, że muszę wrócić do miejsca gdzie odbywał się casting i jeszcze raz pokazać się klientowi...Zmarznięci zawróciliśmy, a dodam że na łyżwy wybraliśmy sobie "mały" spacerek przez Most Poniatowskiego, ale powrotną drogę skróciliśmy jadąc autobusem. Zaaa zimno. Mały shopping (głownie w H&M), a na sam koniec jak się już ściemniło, poszliśmy na Krakowskie Przedmieście podziwiać świąteczne dekoracje, do Starbucksa na gorącą kawę i Warszawo Centralna żegnaj! (oczywiście nie obyło się bez opóźnień pociągu)

 Mój pokój jest już przepełniony świątecznymi bibelotami, zapachem świeczek z IKEA (żurawinowe i pierniczkowe kocham!) ogólnie jestem gotowa, chociaż przeraża mnie myśl o stole pełnym wigilijnych przysmaków, które jemy tylko raz do roku i perspektywie kontraktu w styczniu. Mam nadzieję, że nie poddam się temu obżarstwu, co nie oznacza że nie spróbuję tradycyjnych potraw. Z umiarem oczywiście ^^.  Pierwsza porcja pierniczków u mnie już upieczona i polukrowana!

Aaaaa!!! Właśnie pada pierwszy śnieg!!!


 moje świąteczne DIY 
 earrings - H&M (2zł + 9.90zł)

xxx

********************************************************************************************************

Follow on Bloglovin
Instagram

No comments:

Post a Comment